forum index ~ schoffie's natuurfotografie forum ~
Johan van der Wielen

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   ~ Inloggen ~~ Inloggen ~ 

~ OVER SCHOFFIE'S WEBLOG ~

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.     forum index -> schoffie's column
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
schoffie
uw natuurgids

BerichtGeplaatst: zo 23 sep, 2007 17:01    Onderwerp: ~ OVER SCHOFFIE'S WEBLOG ~ Reageer met quote

~ OVER SCHOFFIE'S WEBLOG ~

Wat is de bedoeling?
In deze weblog geef ik een kijkje in de keuken van hoe ik mijn foto's maak. Niet alleen probeer ik wat te vertellen over het gebied, mijn plannen, mijn ideeŽn en het 'proces', maar ook vertel ik wat over het gebruikte materiaal, de gebruikte instellingen en de keuzes waarom ik bepaalde dingen heb gedaan.

Mag ik reageren?
Ja, hťťl graag. Ik vind het ontzettend leuk te horen of de verhalen duidelijk zijn, of je zelf de foto's mooi vind, hoor ik graag allerlei vragen en vind ik het leuk te lezen of je zelf misschien toch dingen anders zou doen. Dus ben je beginner of vergevorderd, ik vind het altijd leuk een reactie te krijgen!!!

Verder is mijn weblog er niet om 'aaah' en 'oooh' te horen, vaak wil ik een discussie aanzwengelen, iets aan de kaak stellen... en daar mag iedereen vrijuit aan mee discussiŽren!

Mag ik zelf ook foto's plaatsen?
Voor het plaatsen van eigen foto's heb ik diverse categorieŽn aangemaakt: de fotogalerij. Daar kun je al je prachtige platen tonen, je verhalen erbij vertellen en op elkaar reageren. En natuurlijk kijk ik ook alles door en probeer ik op alles te reageren...

Heel veel lees en kijk plezier!!

schoffie - Johan
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.     forum index -> schoffie's column
Pagina 1 van 1