forum index ~ schoffie's natuurfotografie forum ~
Johan van der Wielen

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   ~ Inloggen ~~ Inloggen ~ 

23 sep. 2011 ~ Finland in detail

Plaats reactie     forum index -> schoffie's column
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
schoffie
uw natuurgids

BerichtGeplaatst: vr 23 sep, 2011 19:09    Onderwerp: 23 sep. 2011 ~ Finland in detail Reageer met quote

Op - letterlijk - de vooravond van mijn derde Finland reis (vertrek morgen om 10:00) wil ik mijn belofte nog gestand doen om nog wat beelden te laten zien van de zomerreis naar Finland. Heel ander weer, heel andere natuur en ook heel andere onderwerpen. Helaas type ik op dit moment met één hand omdat ik sinds eergisteren een acute peesonsteking in mijn pols heb opgelopen waardoor ik zelfs gisteren niet eens in staat was - wederom letterlijk - een toets van mijn laptop in te drukken zonder te gillen van de pijn. Dankzij een begrijpende huisarts - mij even oplappen met een berg zware pijnstillers / ontstekingsremmer - en een fantastisch meewerkende fysiotherapeut - heb vandaag een brace op laten meten - kan ik morgen zo goed en zo kwaad als het gaat toch nog weg. Maar langer dan dit gaat het verhaal niet worden... voor de exif gegevens verwijs ik jullie door naar de bekende exif viewers op het net (exif staat in de foto's).

Finland in prachtig detail, van orchideeën tot vormen in het water, van eenzame stengels tot dappers bloempjes en van avondlichtsferen tot detail in Fins landschap... geniet!

BerichtGeplaatst: vr 23 sep, 2011 19:49    Onderwerp: Reageer met quote

Tja, dat is even pech hebben.
Desondanks, een pracht reis en veel plezier (zonder pijnlijke ongemakken), toegewenst thumbs up
Ingrid_me

BerichtGeplaatst: za 24 sep, 2011 09:51    Onderwerp: Reageer met quote

Tjee wat een pech zo vlak voor je vakantie, hopelijk werken alle geboden paardemiddelen, zodat je straks toch weer met geweldige foto's terug komt, ik vind deze al erg mooi. knipoog
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie     forum index -> schoffie's column
Pagina 1 van 1