forum index ~ schoffie's natuurfotografie forum ~
Johan van der Wielen

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   ~ Inloggen ~~ Inloggen ~ 

1 feb. 2008 ~ ... dag lieve Omi ...

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.     forum index -> schoffie's column
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
schoffie
uw natuurgids

BerichtGeplaatst: vr 01 feb, 2008 15:41    Onderwerp: 1 feb. 2008 ~ ... dag lieve Omi ... Reageer met quote

Deze keer iets heel persoonlijks...

Gisteravond belde mijn zusje dat het heel slecht ging met mijn oma (door ons allen 'Omi' genoemd). Ze was inmiddels in het ziekenhuis opgenomen. In de behoorlijke storm ben ik halsoverkop naar Zwolle gereden en met z'n allen hebben we in alle rust afscheid kunnen nemen. Het blijft onverwacht en ondanks dat wij haar de verdiende rust zo ontzettend gunnen kwam het toch nog als donderslag bij heldere hemel. Veel heeft ze in haar leven doorstaan. Haar gevleugelde uitspraken waren "het leven gaat niet over rozen" en, als het tegen zat, "het leven is een tranendal". Helaas heeft zij ook veel tranendalen gekend. Maar ook veel momenten van geluk en voorspoed.

Het mooiste wat wij konden doen was allemaal bij haar zijn in haar laatste uren. Ik ben ontzettend blij dat ik er voor haar kon zijn. Ik hoop uit het diepst van mijn hart dat zij ons allen nog heeft herkend - maar ik denk het wel.

Vanmorgen om 6:10 is zij van ons heen gegaan.

Deze foto is voor jou.
Het symboliseert voor mij de enorme kou
het gure weer bovenop een heulveltop
bij -35 graden
En dan ineens
is daar voor jou de zon
de warme gouden zon waar je nu heen mag
weg van de kou
Rust zacht lieve Omi

Deze keer geen techniek of instellingen... en deze ene keer hoef ik ook geen opmerkingen over de foto... voor mij is hij af...
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.     forum index -> schoffie's column
Pagina 1 van 1