forum index ~ schoffie's natuurfotografie forum ~
Johan van der Wielen

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   ~ Inloggen ~~ Inloggen ~ 

6 jan 2014 ~ the best wishes...

Plaats reactie     forum index -> schoffie's column
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
schoffie
uw natuurgids

BerichtGeplaatst: ma 06 jan, 2014 22:10    Onderwerp: 6 jan 2014 ~ the best wishes... Reageer met quote

Ik word steeds meer één met de seizoenen, mijn gemoed en gevoel volgen het komen en gaan van kou en warmte. En ook word ik trager (en zo oud ben ik toch nog niet), of komt dat ook door de seizoenen. Ik vond het dan ook helemaal niet erg dat de herfst zo laat was, ik had tijd nodig om aan het fenomeen 'herfst' te wennen. En toen het herfst was.. was ik er klaar voor. Zo ook met de winter. Druk bezig met nieuwe hypotheken, door mijn rug gegaan (niet door mijn camera tas maar - heel lullig - verkeerd van de bank afgestapt), met de kinderen bezig en mijn oude lego hobby weer opgepakt. Nog helemaal niet bezig met 'winter', vind het dan ook niet erg dat hij er nog niet is. Ik ben er ook nog niet klaar voor

Echter, ook mijn nieuwjaarswens is daarom erg laat... het was al 2014 terwijl ik nog in kerstsferen was. Maar hierbij mijn wens aan iedereen, weliswaar laat maar niet minder gemeend.

De enige angst die ik echter wel heb met al die traagheid... de winter moet uiteindelijk wel gaan komen!

BerichtGeplaatst: za 11 jan, 2014 13:13    Onderwerp: Reageer met quote

Ik wens jouw ook, maar natuurlijk iedereen het allerbeste, voor het nieuwe jaar.

En ja mijn wens is ook een beetje (veel) sneeuw verlegen
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie     forum index -> schoffie's column
Pagina 1 van 1