forum index ~ schoffie's natuurfotografie forum ~
Johan van der Wielen

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   ~ Inloggen ~~ Inloggen ~ 

24 sep. 2015 ~ de melkweg op Schier & Nacht van de Nacht

Plaats reactie     forum index -> schoffie's column
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
schoffie
uw natuurgids

BerichtGeplaatst: do 24 sep, 2015 22:57    Onderwerp: 24 sep. 2015 ~ de melkweg op Schier & Nacht van de Nacht Reageer met quote

Half september was ik weer een lang weekend op mijn geliefde eiland Schiermonnikoog. Ik was er vooral voor het rode zeekraal en de laatste mogelijkheid om de zon te zien opkomen en ondergaan aan de noordkant van het eiland. Maar ook... omdat Schiermonnikoog officieel de donkerste plek in Nederland is! En ook daarin stelde het eiland mij niet teleur... ik heb prachtig de melkweg mogen aanschouwen en vastleggen, iets wat je bijna nergens in Nederland lukt.

En meteen een aankondiging: op zaterdag 24 oktober 2015 wordt de 11e Nacht van de Nacht gevierd. En ook deze keer organiseer ik weer een GRATIS introductie nachtfotografie ism Staatsbosbeheer op het Kootwijkerzand. Er is maar beperkt plaats en het loop altijd storm dus wees er snel bij: http://nachtvandenacht.schoffie.eu

Plaats reactie     forum index -> schoffie's column
Pagina 1 van 1