forum index ~ schoffie's natuurfotografie forum ~
Johan van der Wielen

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   ~ Inloggen ~~ Inloggen ~ 

privé cursus natuurfotografie

Plaats reactie     forum index -> Fotoworkshops en reizen naar binnen en buitenland
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
schoffie
uw natuurgids

BerichtGeplaatst: do 18 feb, 2010 18:51    Onderwerp: privé cursus natuurfotografie Reageer met quote

privé cursus natuurfotografie: voor 1 of 2 personen

...een mooie foto maak je niet, die bestaat al. De kunst is niet het maken maar het zien...

Wat gaan we doen:
Datgene wat jij wilt en waar jij naartoe wilt! Tijdens de privé cursus ben jij de regisseur en sta ik volledig tot je beschikking om mij de hemd van het lijf te laten vragen, met jou de natuur in te trekken, jou tips en trucs te geven op de onderwerpen die jou interesseren of waar jij wellicht nog moeite mee hebt en fotograferen onder professionele begeleiding. We kiezen samen een moment uit, of dat nou vroeg in de ochtend is of laat in de middag, en gaan naar een gebied van jou keuze. In het veld bespreken we de mogelijkheden, leg ik technische zaken uit en geef ik tips over omgaan met de omstandigheden en mogelijkheden van de omgeving en het onderwerp. We kijken samen door de camera op zoek naar mooie beelden en bespreken ter plekke de resultaten om ze eventueel nog een keer te kunnen maken.

Voor hoeveel personen?
De privé cursus is bedoeld voor 1 of 2 personen, samen aan te melden.

Waar, wanneer en hoe duur?
Datum en locatie zijn in overleg. Doordeweeks is de natuur meestal helemaal voor onszelf, in het weekend moeten we het delen met andere enthousiastelingen. De prijs is 299 euro per dagdeel (ca. 4 uur), eventueel kan het gekoppeld worden aan een lunch of diner (niet inbegrepen in de kosten).

Aanmelding
Voor reserveringen, meer informatie of vragen kunt u contact opnemen met:
Johan van der Wielen: fotocursus@schoffie.eu of 06 - 250 64 614

Plaats reactie     forum index -> Fotoworkshops en reizen naar binnen en buitenland
Pagina 1 van 1