forum index ~ schoffie's natuurfotografie forum ~
Johan van der Wielen

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   ~ Inloggen ~~ Inloggen ~ 

4 dec. 2015 ~ WORKSHOPPLANNING 2016 ONLINE

Plaats reactie     forum index -> schoffie's column
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
schoffie
uw natuurgids

BerichtGeplaatst: vr 04 dec, 2015 16:46    Onderwerp: 4 dec. 2015 ~ WORKSHOPPLANNING 2016 ONLINE Reageer met quote

Het heeft even geduurd - excuses aan allen die mij al ongeduldig hadden benaderd - maar ik heb net de nieuwe planning voor 2016 op de nog helaas oude website gezet. Het leek mij handiger om eerst de workshops te regelen en dan pas weer verder te gaan met de site... hopelijk kan ik die binnenkort ook aankondigen. de volledige planning met workshops kun hier je vinden.

er zijn vele 'oude bekenden' bij zoals de herfstsferen, creative light, nachtfotografie, avondkleuren en natuurlijk de waddenworkshops naar Schiermonnikoog waaronder ook een speciale over beeldverhaal en thematiek. Maar ook de Wieden staat weer in het programma, fotograferen vanuit de boot.

Maar ik organiseer ook enkele NIEUWE workshops zoals:
Natuurlijk ga ik ook in 2016 weer naar de kievitsbloemen voor een praktijkworkshop alleen werken we nu op vrijdag 22 april toe naar de avond en de zonsondergang.

Oh ja? Ook kan je weer met mij mee op reis naar het hoge Noorden. De centraal Finland reis gaat ookweer in het voorjaar en najaar van start. De winterreis naar Lofoten ... die is nu al volgeboekt. Mr, de vorig jaar nieuwe Wildlife reis naar Finland wordt in 2016 maar liefst 10 dagen en staat nu al bijna garant, snel opgeven dus!

Kortom... excuses voor de verouderde website maar mensen die mij kennen weten dat ik liever in het veld sta dan achter mijn laptop zit. maar dat komt... voor nu: boek jezelf een sinterklaascadeau (of geef een workshop weg bij pakjes avond).

Hopelijk tot ziens in 2016!!!
Plaats reactie     forum index -> schoffie's column
Pagina 1 van 1